menu
menu
drukuj

2009-07-14 16:16:12

Zadania i uprawnienia Sekretarza


Do zakresu działań i kompetencji Sekretarza należy:
  1. Nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr.
  2. Przedkładanie Wójtowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu.
  3. Organizowanie szkoleń i doskonalenia zawodowego pracowników.
  4. Przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy.
  5. Nadzorowanie i udzielanie odpowiedzi na zalecenia pokontrolne.
  6. Czuwanie nad tokiem i terminowością  wykonywania zadań w Urzędzie.
  7. Wykonywanie wspólnie z innymi osobami wchodzącymi w skład kierownictwa Urzędu funkcji kontroli wewnętrznej w Urzędzie.
  8. Zapewnienie wdrażania nowych metod i technik pracy.
  9. Nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej.
  10. Nadzór nad rozpatrywaniem i załatwianiem skarg i wniosków oraz rejestrowanie ich w urzędzie.
  11. Nadzór nad inwentaryzacją wyposażenia Urzędu.
  12. Wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Wójta.
  13. Organizacja pracy i nadzór nad pracownikami robót publicznych i interwencyjnych.
  14. Nadzorowanie spraw dotyczących zadań publicznych Gminy, o których mowa w ustawie z dnia 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym a w szczególności spraw określonych art. 7 tej ustawy w tym:
    a) gospodarki nieruchomościami,
    b) kultury fizycznej, sportu i turystyki w tym terenów rekreacyjnych i urządzeń sportowych,
    c) targowisk, zieleni gminnej i zadrzewień,
    d) porządku publicznego i bezpieczeństwa obywateli, ochrony przeciwpożarowej
        i przeciwpowodziowej w tym niezbędnego wyposażenia,
    e) utrzymania obiektów i budowli samorządowych oraz obiektów administracyjnych,
        mieszkaniowego zasobu gminy,
    f) promocji gminy oraz współpracy z organizacjami pozarządowymi,
  15. Nadzorowanie spraw BHP i P. poż. w Urzędzie i jej jednostkach organizacyjnych.
  16. Nadzorowanie inwestycji i remontów prowadzonych w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Rudzie Malenieckiej.
  17. Nadzorowanie inwestycji i remontów prowadzonych w placówkach oświatowych na terenie Gminy.
  18. Nadzorowanie zadań z zakresu gospodarki komunalnej Gminy: wodociągów i zaopatrzenia wsi w wodę, wysypisk i gospodarki odpadami stałymi, oczyszczalni ścieków i gospodarki odpadami ciekłymi.
  19. Przeprowadzanie i rozliczanie inwentaryzacji składników majątkowych Gminy.
  20. Wydawanie decyzji administracyjnych wynikających z zastępowania Wójta.
  21. Zastępowanie Wójta we wszystkich sprawach należących do Wójta w razie jego nieobecności lub wskazanych przez Wójta.
  22. Nadzorowanie BIP w Urzędzie.
  23. Zgłaszanie wniosków do projektu budżetu.
  24. Wydawanie decyzji administracyjnych we wszystkich sprawach prowadzonych przez Gminę.
  25. Koordynowanie spraw związanych ze stosowaniem przepisów odnoszących się do zamówień publicznych, w Gminie i jej jednostkach organizacyjnych.
  26. Nadzorowanie i organizowanie prac związanych z przeprowadzaniem ocen kwalifikacyjnych podległych pracowników.
  27. Pełnienie funkcji inspektora ds. ochrony przeciwpożarowej, ponoszenie odpowiedzialności za pierwszą pomoc oraz ewakuację w Urzędzie.

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Jan Kowalczyk
Data powstania: 14.07.2009 16:16
Data ostatniej modyfikacji: 22.07.2009 13:43
Liczba wyświetleń: 2161

Archiwum

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
1 Zadania i uprawnienia Sekretarza 14.07.2009 16:22 Jan Kowalczyk
2 Zadania i uprawnienia Sekretarza 14.07.2009 16:19 Jan Kowalczyk
3 Zadania i uprawnienia Sekretarza 14.07.2009 16:16 Jan Kowalczyk
menu