menu
menu

Artykuł archiwalny

drukuj

2009-07-14 15:55:09

Zadania i uprawnienia Zastępcy Wójta


Do zakresu działań i kompetencji Zastępcy Wójta należy:
  1. Nadzorowanie spraw dotyczących zadań publicznych Gminy, o których mowa w ustawie z dnia 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym a w szczególności spraw określonych    art. 7 tej ustawy w tym:
    a) gospodarki nieruchomościami,
    b) kultury fizycznej, sportu i turystyki w tym terenów rekreacyjnych i urządzeń
        sportowych,
    c) targowisk, zieleni gminnej i zadrzewień,
    d) porządku publicznego i bezpieczeństwa obywateli, ochrony przeciwpożarowej
        i przeciwpowodziowej w tym niezbędnego wyposażenia,
    e) utrzymania obiektów i budowli samorządowych oraz obiektów administracyjnych,
        mieszkaniowego zasobu gminy,
    f) promocji gminy oraz współpracy z organizacjami pozarządowymi,
  2. Nadzorowanie spraw BHP i P. poż. w Urzędzie i jej jednostkach organizacyjnych.
  3. Nadzorowanie inwestycji i remontów prowadzonych w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Rudzie Malenieckiej.
  4. Nadzorowanie inwestycji i remontów prowadzonych w placówkach oświatowych na terenie Gminy.
  5. Nadzorowanie zadań z zakresu gospodarki komunalnej Gminy: wodociągów i zaopatrzenia wsi w wodę, wysypisk i gospodarki odpadami stałymi, oczyszczalni ścieków i gospodarki odpadami ciekłymi.
  6. Przeprowadzanie i rozliczanie inwentaryzacji składników majątkowych Gminy.
  7. Wydawanie decyzji administracyjnych wynikających z zastępowania Wójta.
  8. Zastępowanie Wójta we wszystkich sprawach należących do Wójta w razie jego nieobecności lub wskazanych przez Wójta.
  9. Zgłaszanie wniosków do projektu budżetu.
  10. Wydawanie decyzji administracyjnych we wszystkich sprawach prowadzonych przez Gminę.
  11. Składanie oświadczeń woli w imieniu organu wykonawczego Gminy we wszystkich sprawach związanych z działalnością Gminy.
  12. Koordynowanie realizacji zadań obronnych wynikających ze szczególnych regulacji prawnych przez referaty i samodzielne stanowiska pracy.
  13. Koordynowanie spraw związanych ze stosowaniem przepisów odnoszących się do zamówień publicznych, w Gminie i jej jednostkach organizacyjnych.
  14. Nadzorowanie i organizowanie prac związanych z przeprowadzaniem ocen kwalifikacyjnych podległych pracowników.
  15. Pełnienie funkcji kierownika kancelarii tajnej. Prowadzenie wszystkich spraw  związanych z funkcjonowaniem kancelarii tajnej oraz ochroną tajemnicy państwowej i służbowej.
  16. Koordynowanie zadań  przydzielonych Gminie w ramach Programy Integracji Społecznej.
  17. Potwierdzanie za zgodności o oryginałem dokumentów.
  18. Zastępca Wójta pozostający w stosunku pracy na ½ etatu.

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Jan Kowalczyk
Data powstania: 14.07.2009 15:55
Data ostatniej modyfikacji: 14.07.2009 16:12
Liczba wyświetleń: 763

Archiwum

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
1 Zadania i uprawnienia Zastępcy Wójta 14.07.2009 16:11 Jan Kowalczyk
2 Zadania i uprawnienia Zastępcy Wójta 14.07.2009 16:11 Jan Kowalczyk
3 Zadania i uprawnienia Zastępcy Wójta 14.07.2009 16:04 Jan Kowalczyk
4 Zadania i uprawnienia Zastępcy Wójta 14.07.2009 16:03 Jan Kowalczyk
5 Zadania i uprawnienia Zastępcy Wójta 14.07.2009 15:55 Jan Kowalczyk
menu