menu
menu

Artykuł archiwalny

drukuj

2020-09-23 14:01:52

Deklaracja dostępności Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Rudzie Malenieckiej


Deklaracja dostępności Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Rudzie Malenieckiej

Urząd Gminy w Rudzie Malenieckiej zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Rudzie Malenieckiej.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne

  • część z opublikowanych plików PDF jest niedostępna ze względu na to, że została zeskanowana w technologii uniemożliwiającej odczytywanie treści przez programy czytające.
  • na niektórych urządzeniach może zachodzić konieczność przewijania strony w poziomie

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia:
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Mateusz Kuleta.
  • E-mail: informatyk@rudamaleniecka.pl
  • Telefon: 413731340

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Wójt Gminy Ruda Maleniecka
  • Adres: 26-242 Ruda Maleniecka 99
  • E-mail: urzad.gminy@rudamaleniecka.pl
  • Telefon: 413731340

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Informacje o artykule

Autor: Mateusz Kuleta
Zredagował(a): Mateusz Kuleta
Data powstania: 23.09.2020 14:01
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 605

Archiwum

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
menu