-
Artykuł archiwalny
2020-09-23 14:01:52
Deklaracja dostępności Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Rudzie Malenieckiej
Deklaracja dostępności Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Rudzie Malenieckiej
Urząd Gminy w Rudzie Malenieckiej zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Rudzie Malenieckiej.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- część z opublikowanych plików PDF jest niedostępna ze względu na to, że została zeskanowana w technologii uniemożliwiającej odczytywanie treści przez programy czytające.
- na niektórych urządzeniach może zachodzić konieczność przewijania strony w poziomie
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Mateusz Kuleta.
- E-mail: informatyk@rudamaleniecka.pl
- Telefon: 413731340
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Wójt Gminy Ruda Maleniecka
- Adres: 26-242 Ruda Maleniecka 99
- E-mail: urzad.gminy@rudamaleniecka.pl
- Telefon: 413731340
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Informacje o artykule
Autor: Mateusz Kuleta Zredagował(a): Mateusz Kuleta Data powstania: 23.09.2020 14:01 Data ostatniej modyfikacji: Liczba wyświetleń: 605 Archiwum
Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował