-
Artykuł archiwalny
2009-05-06 09:14:37
ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA
Informujemy, że zgodnie z § 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 r. w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (Dz. U. z 2005 r. Nr 200, poz. 1651) złożenie dokumentu elektronicznego (wniosku, podania lub innej czynności w postaci elektronicznej) do Urzędu Gminy w Rudzie Malenieckiej odbywa się w następujący sposób:
1. Za pośrednictwem platformy e-PUAP - z możliwością wytworzenia urzędowego poświadczenia odbioru.
W celu skorzystania ze Skrzynki Podawczej na platformie ePUAP, niezbędne jest spełnienie następujących warunków:-
założenie indywidualnego (darmowego) konta na platformie ePUAP
-
posiadanie certyfikatu kwalifikowanego w celu elektronicznego podpisywania przesyłanych dokumentów.
Pozostałe instrukcje dotyczące wysyłania dokumentów, podpisywania itp. znajdują się na ePUAP - posiadanie profilu zaufanego (profil zaufany jest bezpłatną metodą potwierdzania tożsamości obywatela w systemach elektronicznej administracji – to odpowiednik bezpiecznego podpisu elektronicznego, weryfikowanego certyfikatem kwalifikowanym.
Aby uzyskać profil zaufany należy:
I sposób – dla wszystkich obywateli:
1. zalogować się na platformie ePUAP (wymagane posiadanie konta na ePUAP),
2. wypełnić wniosek o założenie profilu ,
3. udać się do punktu potwierdzającego profil celem potwierdzenia tożsamości. -
II sposób – dla osób posiadających podpis elektroniczny:
1. zalogować się na platformie ePUAP (wymagane posiadanie konta na ePUAP),
2. wypełnić wniosek o założenie profilu,
3. potwierdzić swoje dane za pomocą podpisu elektronicznego z kwalifikowanym certyfikatem.
2. Dostarczenie dokumentów elektronicznych w godzinach 7:30 – 15:00 do Kancelarii Urzędu Gminy mieszczącej się w pokoju nr 3 na stępujących nośnikach danych:
-
płyta CD-RW
Nośnik musi mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
3. Przesłanie dokumentu elektronicznego za pomocą poczty elektronicznej na adres: urzad.gminy@rudamaleniecka.pl bez możliwości uzyskania urzędowego poświadczenia odbioru.
Dokumenty elektroniczne muszą być opatrzone ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes
Akceptowalne formaty załączników to:
• doc, rtf
• xls
• csv
• txt
• gif, tif, bmp, jpg
• pdf
• zip
Uprzejmie informujemy, że w przypadku korzystania z certyfikatów kwalifikowanych wszelkie informacje potrzebne do użytkowania certyfikatów (instrukcje obsługi, instalacji oraz oprogramowania umożliwiającego podpisywanie i weryfikację certyfikatów) są dostępne stronie wystawcy swojego certyfikatu.
Informacje o artykule
Autor: Jan Kowalczyk Zredagował(a): Data powstania: 06.05.2009 09:14 Data ostatniej modyfikacji: 22.05.2013 13:28 Liczba wyświetleń: 4857 Archiwum
Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował 1 ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA 22.05.2013 13:26 Jan Kowalczyk 2 ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA 27.03.2012 18:08 Jan Kowalczyk 3 ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA 28.04.2011 11:32 Jan Kowalczyk 4 ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA 28.04.2011 11:32 Jan Kowalczyk 5 ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA 28.04.2011 11:31 Jan Kowalczyk 6 ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA 05.02.2010 20:36 Jan Kowalczyk 7 ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA 05.02.2010 20:35 Jan Kowalczyk 8 ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA 13.10.2009 10:59 Jan Kowalczyk 9 ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA 13.10.2009 10:54 Jan Kowalczyk 10 ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA 06.05.2009 09:15 11 ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA 06.05.2009 09:15 12 ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA 06.05.2009 09:14 -